fredag 1 april 2011

Take me back

vi har bara hunnit vara hemma ett dygn o jag längtar redan tillbaka. inte för att jag på nåt vis inte trivs här hemma, för oj vad jag trivs, men att vara på skidsemester är så avkopplande som det bara kan bli. då pyser man omkring i underställ hela dagarna o sysselsätter sig enbart med sånt som faller en in. så himla härligt! har varit hemma på paradiset en sväng ikväll o fixat med alla bilder, så inom en inte alltför lång framtid kommer det upp några här (lär väl dock ta ett tag att sortera ut några få av alla de 274!)

i morse var jag tillbaka på jobbet igen, var himla mysigt att träffa alla barnen igen
jag gillar verkligen mitt jobb! träffade min gamla BF-lärare också, himla trivsamt att växla några ord med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar