torsdag 25 augusti 2011

En liten vilde?

återigen är jag sämre än sämst på att uppdatera den här bloggen o återigen ska jag verkligen göra mitt bästa för att åtgärda detta. det händer så otroligt mycket just nu o jag försöker få tiden att räcka till. nu har det snart gått två veckor sen jag började jobba igen efter semestern o det känns roligt att vara med barnen igen. men det är slitsamt också, oerhört slitsamt, så därför tar man det gärna så lugnt som möjligt på kvällarna för att låta kroppen vila upp sig lite. just nu ser jag fram emot att det är fredag i morgon så min rygg kan få vila till på måndag. bebisen sparkar från o till under hela dagarna o jag älskar det varenda gång. det gör mig så himla lycklig. den spelar fotbollsmatcher på kvällarna när vi går o lägger oss o det är sååå mysigt. det skulle inte förvåna mig om h*n blir en riktig liten vilde :)

ps. jag o daniel vann davidsbomästerskapen... precis som vi sa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar