måndag 12 september 2011

Högt o tydligt minsann

idag är det måndag igen, vilket innebär start på en ny vecka. mamma hälsade på mig på jobbet o det gav mig en perfekt start på veckan. senare på eftermiddagen var det äntligen dags för ännu ett rutinbesök hos barnmorskan. allting var bra, något som alltid är lika skönt att höra, sen fick vi förstås lyssna på den lilla älsklingens hjärtljud också o jag har bannemig aldrig hört något liknande. hjärtat har vi hört, men aldrig såhär högt o tydligt. känslan är helt obeskrivlig o lyckan är total. som vi längtar efter den här lilla juvelen!

jag kom från jobbet strax efter 17, då hade Daniel maten färdig så det var bara att slå sig ner o njuta. jag har en helt underbar sambo! sen kom svärmor, hon hade med sig madrassen till vaggan, det blir såå bra. nu ligger jag i soffan o vilar mina trötta fötter o onda rygg. kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar