onsdag 4 maj 2011

Soffläge

jag känner mig så omåttligt kass på det här just nu, jag som verkligen lovade mig själv att jag skulle försöka bli bättre. men det är väl bara att inse att tiden inte räcker till som man egentligen skulle vilja att den gjorde. man jobbar hela dagarna o när man kommer hem ska det lagas mat. sen tränar vi mycket både jag o daniel så de kvällar det inte är träningar så prioriterar man liksom sällskapet. men jag skriver så ofta jag kan o jag är glad att så många ändå hänger kvar. det ska ni ha tack för :)

idag har jag jobbat till 17 o sen gick jag in o handlade lite på vägen hem från jobbet. så jag fick i mig lite mat för bara en liten stund sen. daniel är iväg på fotbollsmatch, säsongspremiär på bortaplan. hade de spelat hemma hade jag tittat, men hade jag följt med till urskogen nu så hade jag kommit hem jättesent = alldeles för lite sömn för mig! så jag spenderar resten av kvällen i tv-soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar