måndag 17 oktober 2011

Hemmafru

i fredags jobbade jag min sista dag på väldigt väldigt länge. det är helt obegripligt, såå svårt att förstå. nu ska jag vara hemma o vila upp mig o fixa saker o ting här hemma innan vår lilla skatt kommer. det ska bli så underbart att få sova ordentligt o inte behöva stressa. nu ska jag bara ta hand om vårt hem, min karl o mig själv :) vara en riktig hemmafru, typ :P nu ska jag kasta kläder i tvätten t.ex. det är nämligen lätt hänt att man blir smutsig om man råkar drälla när man äter, förut kanske sånt ramlade ner på golvet eller stolen, men nu lägger det sig på magen o bildar fläckar. haha :)

1 kommentar:

  1. grattis!!
    Jag gjorde också min sista dag i fredags! känns lite konstigt, abstinensliknande.. men man vänjer sig väl;)
    Nu får vi bara gå hemma och "ruva å boa"
    hoppas ni mår fint!!
    kram johanna

    SvaraRadera