torsdag 27 oktober 2011

Piggare igen

nu har jag äntligen blivit lite piggare igen efter den här nedra hostan som jag lyckats dra på mig. den börjar avta o jag är piggare som sagt. skönt! så igår huserade jag i mestadels i köket faktiskt, först diskade jag, sen bakade jag kärleksmums/chokladrutor/moccarutor (välj själv). jag provade ett nytt recept o det visade sig bli riktig succé. jag o daniel åkte över till mamma, pappa o malin igår kväll med lite kvällsfika så dom också fick smaka ;P o efter bakningen så gjorde jag fläskfilégryta. sånt är bra, för då behöver man inte göra så fasligt mycket idag... nu har jag liksom både lunch o efterrätt färdigt, helt utan att behöva anstränga mig. sweet :)

idag har jag varit på jobbet en sväng, men annars har det varit lugnt hittills. ska åka ner en sväng på stan om en stund o så ska jag åka till malins o marcus lägenhet o kika... jag har ju inte ens hunnit se den än! ska bli såå spännande :) får se dock om det blir före eller efter besöket hos barnmorskan. längtar så efter att få höra vår lilla skrutt igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar