torsdag 24 november 2011

24 november

idag är det en månad kvar till jul, kan ni fatta? helt otroligt. jag älskar tanken på jul, advent, pyssel, klappinslagning, granar, ljus, julmusik, lukten av nybakat o snö. jag älskar det som är påväg o i helgen ska vi äntligen pynta! julen är min absoluta favorit-tid på året! jag håller alla mina tummar o tår för att våran lilla skatt har kommit innan jul också, för vi kan nog inte vänta en hel månad till ;P allting är färdigt, vaggan är bäddad, vagnen likaså. skötbordet är på plats, allting är tvättat o BB-väskan är (så gott som) färdigpackad. åh vad vi längtar!

idag ska jag o mamma åka en sväng till lövparkens trädgård, där hoppas jag att jag hittar allt jag behöver till ljusstaken som jag ska göra till helgen :) nu har äntligen lyktan kommit också, den jag beställde från zelected by house, den är superfin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar