måndag 14 november 2011

Zelected by house

igår firade vi pappa, det var ju faktiskt fars dag. o han är ju världens bästa så det är klart han ska firas :) senare på kvällen åkte jag, mamma o malin till eve på lite "homeparty". fanns det nå fina grejer eller? herregud. hade man varit ekonomiskt oberoende hade jag gärna lagt vantarna på allt! men nu är man ju inte det, o med tanke på att det snart är jul så la jag band på mig o tog ansvar. haha :) men jag gick minsann inte lottlös därifrån, slog till o köpte en sånhär vit fin lykta åtminstone. blev totalt såld på den! så jag hoppas att leveranstiden inte är alltför lång, för jag vill ha den nu nu nu :)


idag är hjärtat i västerås o handlar julklappar, jag fick inte följa med. så igår kände jag mig superladdad o tänkte att "i morgon ska jag minsann ta o rensa o styra upp i både lådor o skåp", men det har inte blivit gjort. idag är nämligen en såndär dag när jag är trött trött trött. har inte sovit sådär överdrivet bra i natt, trycket på blåsan gör att jag springer på toa stup i kvarten (3 gånger i natt) o när jag ska vända mig i sängen gör det ont i mitt bäcken. men däremellan sover jag som en kung! :) men sömntimmarna kanske inte blir så jättemånga i det stora hela. hursom, istället för att göra massa saker somnade jag i soffan.

nu är det bara en månad kvar (nästan exakt) tills det är beräknat bebis här hos oss. jag längtar som en tok! h*n får gärna komma om typ 2½-3 veckor :) våran lilla skatt!

1 kommentar:

  1. haha..har oxå en sån där trött dag idag, orkar inte ta mig för något egentligen..:P
    men det är inte lätt när man inte får sova på nätterna (lika bra att vänja sig antar jag)
    men vad skönt att du inte behöver springa mer på toan.. jag tror jag har nött en stig i golvet från sängen till toan..suck:P

    nu börjar det verkligen närma sig och visst längtar man med lite skräckblandad förtjusning!!

    vilka fina lyktor, mys att tända upp på mornar och kvällar i höst/vintermörkret:)

    kramar johanna

    SvaraRadera