tisdag 24 januari 2012

Juvelen

idag är agnes 6 veckor, helt otroligt. tiden går såå snabbt! vi har varit på läkarundersökning på BVC idag o allt är helt perfekt. hon är så duktig, lilla stumpan. växer så det knakar gör hon också. 4440 g o 55,2 cm lång nu. det märks att hon har blivit 6 cm längre sen hon föddes :) åh det är så gosigt allting, jag älskar det här. jag älskar vår lilla dotter o jag älskar att vara mamma. nu har man kommit in i det här på riktigt o då orkar man göra en massa saker på dagarna, det är sååå skönt.

igår var jag till tandis o eftersom daniel jobbar så var jag tvungen att fixa barnvakt. som tur är har jag världens bästa syster så hon o marcus tog gärna hand om agnes medans jag var iväg. o det hade gått så bra så :) imorgon är det dags för lite barnvakt igen, då kommer mamma hit o tar hand om henne medans jag är iväg. det kommer nog gå lika bra det också :)

nu ska jag krypa ner brevid vår nybadade lilla tös o mysa. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar