lördag 28 januari 2012

Kommer den alltid vara såhär?

alltså, på riktigt. kommer man aldrig bli av med den här magen? visst, det har bara gått 7 veckor o jag vet att magen inte sjunker ihop på en gång, men nu börjar det bli drygt. jag kan inte ha några kläder, mina "vanliga" kläder är för små o mina mammakläder är för stora. o det känns inte som det finns nåt mellanting överhuvudtaget. känns som hela magen bara är en enda stor skrynklig o hängig degklump. kommer det liksom alltid vara så nu eller? jag längtar tills jag får börja träna, det verkligen spritter i hela kroppen nu när man känner att man har krafter som jag inte har haft det senaste halvåret :) men man lär vänta tills man har varit på återbesök, så det är väl helt enkelt bara för mig att göra så. vänta alltså. o hoppas att lite träning så småningom kan göra att man åtminstone kan vistas bland folk :)

men man kan ju se det som så att magen är ett resultat av en helt underbar graviditet också o en fullkomligt perfekt liten dotter, o då blir det ju genast mycket bättre. för agnes, hon är minsann det bästa som har hänt! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar