onsdag 29 februari 2012

Veckan som gått

Nu är det en vecka sen sist o det har varit ganska fullt upp sen dess. I torsdags fyllde älskling år, så då var det 27-årskalas hela kvällen :) hoppas du blev nöjd med din födelsedag hjärtat! I fredags var mamma ledig så då var jag o Agnes där o mös hela dagen. I helgen har vi njutit av skönt väder, promenader o innebandy.. Fika också, en hel del fika :p i söndags tog vi en promenad till mormor o där blev det fullt hus till slut :) mamma, pappa, Malin, Stefan, Anna, Alice o så vi :) var såå trevligt! Det är lite långt mellan gångerna som man träffar Stefan, Anna o Alice så det var jättekul att träffa dom i söndags! Agnes fick så fina kläder av dom också, det tackar vi så hjärtligt för!! :)

I måndags var jag på återbesök hos barnmorskan så då fick Agnes vara lite med mormor :) allt gick bra, det visade sig att jag gått ner nästan 20 av alla mina gravidkilon så det var ju väldigt positivt, jag var ju trots allt stor som ett hus ;) o det är fritt fram för träning nu också så det känns skönt :) fick min förlossningsjournal också, det var kul att se. Där visade det sig också hur otroligt snabb förlossningen var.. Nu ska jag vidarebefordra journalen till försäkringsbolaget så jag kan få ersättning för min väldiga blodförlust. Efter det kom Daniel o hämtade oss hos mamma o så åkte vi över till svärföräldrarna o lämnade Agnes där medan vi åkte o klippte oss.. När vi kom tillbaka blev vi bjudna på mat, tacksamt :)

Igår var vi på husvisning så då fick Agnes vara hos mamma o pappa igen, o när vi kom tillbaka så var även Malin o Marcus där.. Vi blev bjudna på mat o hade en väldigt trevlig kväll :) huset var väl dock inget för oss.. Det var jättefräscht o fint både ut- o invändigt, men det var så litet.. För litet. Rummen var jättesmå o jag tror knappt att vår säng skulle få plats i sovrummet :p dessutom var köket pyttelitet så nej, det var inget för oss. Vi får fortsätta leta helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar