torsdag 26 april 2012

Ett besök på sågen :)

Gårdagen var även den en fullspäckad dag.. Vid 14-tiden tog jag o Agnes en promenad till hembygdsgården där vi träffade tjejerna för en fika, snabbt hem o slänga i sig lite mat o byta om för att sen gå ner till fagerstahallen o möta Malin för ett ca 90 minuters långt pass på gymmet. När jag kom hem igen hade vi fått överraskat besök av mamma o pappa, när dom åkte hem blev det dusch o sen bad med Agnes. Sen var det rätt skönt att sätta sig i soffan o avsluta dagen med grey's.

Idag har jag o Agnes varit ut o hälsat på älsklingen en sväng på jobbet.. Kul :) när hjärtat kommer hem ska jag åka iväg till Västerås o shoppa lite, både till mig själv o till Agnes, ska bli kul :) är så roligt att köpa kläder till skruttan, inte lika roligt till mig själv dock, men välbehövligt.. Beställde en body o ett par byxor till Agnes på Me&I partyt i tisdags också förresten, får dom nog under nästa vecka :)

Jag har sett att det blir lite felstavningar här ibland, det är lätt hänt när det autokorrigeras på telefonen, så ni får helt enkelt ha överseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar