tisdag 3 april 2012

Lördagens dop

Helgen är över o jag kan inte vara mer nöjd. Dopet var perfekt, helt underbart. Agnes var fantastisk hela dopet igenom, sa inte ett knyst, hon var glad o nyfiken på allt som hände o alla människor som var där. Agnes gudföräldrar = Malin, Tobbe o Macke skötte sig också huuuur bra som helst :) är så himla glad o stolt över hur allting blev! Många har sagt så väldigt fina ord om oss o dopet att man inte riktigt vet vad man ska svara, det är så oerhört roligt o värmande att höra. Dopfikat efteråt var också hur bra som helst, såå kul att få träffa alla! Agnes fick hur fina presenter som helst, vi är så tacksamma! Vår kamera har gått sönder men mamma o Malin har tagit jättemycket bilder (tusen tack för det) så när jag har fått dom ska jag dela med mig lite :) tusen tack alla ni som var med o gjorde lördagen till det den blev!

I söndags var vi bra trötta må jag säga, hela familjen.. Agnes gjorde inte annat än åt o sov i princip, det tar på krafterna att döpas minsann :) men nu är hon sitt vanliga glada, energiska jag igen :)

Daniel åkte hem från jobbet idag, förkyld med huvudvärk o feber, så nu ligger han o sover.. Vi får hålla tummarna för att jag o Agnes klarar oss.

Vår trötta tjej när vi kom hem i lördagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar