torsdag 21 juni 2012

Snart midsommar

imorgon är det midsommar, o med risk för återupprepning - tiden går så fort. midsommar brukar liksom vara i mitten av sommarn, men nu har ju sommarn inte ens börjat så det är väl därför det känns knepigt i år. imorgon firas det med familj o på lördag med fina vänner. ska bli riktigt kul!

på tal om kul så var det precis vad vi hade i tisdags när vi var hos johanna o grilla. var kvar hela kvällen o kom hem sent.

igår firade jag o daniel 2½ år. jag fick paket när jag vaknade o efter att vi lämnat agnes hos farmor så spenderade vi en heldag i västerås. shoppade både åt oss själva, agnes o till huset. en helt underbar dag! tack älskling <3

agnes har klarat sig otroligt bra från förkylningar o sånt där, har bara vart lite kravlig en enda gång, då var hon lite snorig. men igår kväll fick hon feber lillan, daniel har varit krasslig o hängig sen i helgen så det är säkert därifrån hon har fått det. så natten har väl varit lite annorlunda. som tur är så har febern gått ner o hon är inte så tagen av det här, så förhoppningsvis ska det gå snabbt över :)

nu ska vi snart äta lite o efter det ska jag ställa mig vid spisen. lär bli stående där resten av kvällen, det ska göras mat till morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar