torsdag 4 oktober 2012

Skön morgon

Agnes har sovit helt ofattbart bra de senaste två nätterna. Hon sover alltid bra, men nu har det varit extra bra. Man brukar kunna behöva vara upp o stoppa i nappen nån gång per natt, men i natt behövdes inte ens det. Hon somnade som en stock direkt efter vällingen igår 19.30, sen vaknade jag 8.40 i morse av att hon satt i sin säng o pratade. Igår vaknade vi 9.20, fatta sköna morgnar :) strax efter 10.30 somnade hon ute igen o sover fortfarande (hon vaknar nog vilken sekund som helst o vill äta) så jag har passar på o fixat mig, diskat, tvättat, dammsugit, varit ut med alla sopor osv. Så skönt att få saker o ting gjorda, det känns så mycket fräschare då :)

Ingen träningsvärk har jag heller, trots combaten i måndags, promenaden i tisdags o dubbelpasset pump/sh'bam igår. Känner mig pigg, skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar