måndag 21 januari 2013

Agnes & Agneta

När Agnes föddes så hade vi 3 stycken tjejnamn på "listan", men så fort vi såg henne så visste både jag o Daniel att det var en liten Agnes, vi behövde inte ens fråga varandra, båda var 100% säkra. Då visste vi inte att Agnes hade namnsdag den 21/1, vi visste inte heller att Agnes stod tillsammans med Agneta i almanackan, men så var det. Så det betyder att min fina tjej o min fina mamma har namnsdag på samma dag, idag! ❤ grattis till er båda :) när Agnes vaknar o när hennes pappa kommer hem så ska vi fira lite :)

I torsdags var jag o tog bort det där födelsemärket, o inte hade jag väl den blekaste aning om att jag skulle bli halvt orörlig?! 5 stygn vart det o order om att "du ska varken sträcka eller böja på dig så mycket den första månaden, men extra försiktig ska du vara de första två veckorna innan stygnen tas bort".. Ok, hur löser jag det? Tur att man har människor som hjälper mig. Malin har varit en riktig klippa, hon var här hela fredagen o hjälpte mig o även igår när Daniel var i Västerås o spelade match. Thanks sis ❤

I fredagskväll var vi bjudna på tacos på Davidsbo, det var trevligt o tacos är alltid gott. Det kan man förmodligen aldrig tröttna på, det är alltid supersmarrigt! :)



1 kommentar: