fredag 4 januari 2013

Det här året kan bara bli bättre

Ja, den här veckan hade man väl kunnat vara utan?! Agnes fick ju magsjuka på nyårsaftonskvällen som sagt och även om själva kräkandet "bara" pågick till samma natt så förlorade hon mer än vi trodde.. Natten till onsdag blev Daniel sjuk o Agnes blev sämre igen. Det gick inte att få i henne nån vätska alls, inte vätskeersättning heller, trots att vi använde oss av en spruta... Hon blev jätteslö, ville bara sitta i famnen, ögonen rullade och hon ville bara sova. Jag ringde 1177 och dom sa åt oss att åka direkt till barnakuten i Västerås.. Mamma och pappa följde med oss och det är jag sååå tacksam för! För att åka alldeles ensam med Agnes hade jag absolut inte velat göra, i bilen var hon knappt kontaktbar mitt lilla hjärta, hon ville bara sova. Så efter en dag på akuten fick vi på kvällen åka hem iallafall, efter att var 5 minut setat o tvingat i henne ersättning.. Så fick vi fortsätta resten av kvällen och även hålla på och väcka henne på natten.. Igår började hon äntligen pigga på sig och idag känner man igen henne, vilket är såååå skönt ❤ i natt blev jag dålig också så när det här är över hoppas jag att skiten lämnar vår lilla familj och aldrig kommer tillbaka!! Magsjuka på små små barn är verkligen ingen hit!!!

Tack alla ni som har skickat sms osv och tänkt på Agnes :) ❤ och tack till mamma och pappa förstås, jag hade förmodligen blivit galen utan er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar