torsdag 16 juni 2011

I morgon drar vi till Muskö

åh vilken mysig helg vi har att se fram emot. när alla slutat jobbet i morgon så styr vi kosan mot muskö där vi ska bo på herrgård hela helgen. ska nämligen på bröllop! andra bröllopet på två somrar, helt fantastiskt. älskar att gå på bröllop, längtar till jag får uppleva mitt eget :) ska, precis som förra året, sjunga under vigseln. känner mig hyfsat lugn än, hoppas det håller i sig :) känns så roligt att man blir tillfrågad. ett bröllop är ju ändå ett bröllop liksom. o vad gör man inte för sina kusiner :) uppdaterar nångång när vi har kommit hem, nu ska jag njuta av denna torsdagkväll med min älskling. min älskling som idag överraskade mig med en present sådär helt oapropå, en fin silverberlock med texten "älskad älskling" som kommer passa perfekt på mitt TS-armband :) han är fin han, min prins.

1 kommentar:

  1. Okej, va skönt att det börjat vända för dig! Jag har som sagt haft turen att må prima hela tiden,trött har man förstås varit men inget mer så att fortsätta träna har varit en självklarhet.. självklart så har det underlättat en del att jag gör mina pass själv, så som core,box och afro.. då har jag kunnat anpassa övningarna på ett helt annat sätt men sen så är ju vi som tränar mer medvetna om den egna kroppen och när du nu är förbi den "mest kritiska tiden" känner du själv om det blir för mycket.(Även om folk runtomkring MER ÄN GÄRNA tycker till och lägger sig i vad som är skadligt för ens barn!) Barnet är väl inbäddat där inne och klarar sig superbra. Jag har kört både Afro,core,box och Bodybalance(rygglåten har jag löst med en "boxmits" under höften:) ) regelbundet och gör fortfarande.. de andra passen har inte heller varit några problem utan det enda jag kände av tidigt var att i t.ex combaten så kändes det bäst att låta bli att "studsa" så mycket för då fick jag direkt små sammandragningar,på spinningen så har magen varit lite i vägen när man sitter framåtlutad (svårt att få byxorna att sitta bekvämt över magen!) men går lätt att lösa genom att höja styret.I pumpen har jag märkt på senare tid när magen börjat komma en bit ut från kroppen att man liksom får lyfta ut stången en bit i tex frivändningarna för att man ska "ta sig förbi" kulan ,hehe, vilket gör att jag ogärna har mycket vikt på i den låten . Och så löpningen då.. den la jag av med ganska tidigt för man blev så hiiiiiiimla kissnödig direkt och att springa på band är inte min grej:D Men som sagt, lyssna på din kropp och förbise inte "småsaker". Barnet klarar sig alltid (om man inte gör något VÄLDIGT olämpligt förstås men det handlar ju om sunt förnuft!) medans risken ofta är större att vi sliter på oss själva till följd av inkorrekt hållning/teknik etc..
    Men som sagt, HELT naturligt att vara lite extra orolig, spec i början :)
    LYCKA TILL MED ALLT!!!!

    SvaraRadera