tisdag 13 mars 2012

3 månader

Vilken härlig o intensiv helg det har varit :) i lördags var vi i Fagerstahallen hela dagen o kollade på innebandy, först Malins o sen Daniels, det var roliga matcher, det tyckte både jag o Agnes :) Agnes fick se moster göra mål på straff också, heja heja! :) efter matcherna åkte vi direkt till Norberg där vi blev bjudna på mat.. Kollade på mello-finalen o kände att det var rätt låt som vann tillslut. Euphoooooria..

I söndags fick svärföräldrarna vara barnvakt åt Agnes för då skulle vi bara med på lille Silas dop! Det var så fint o det var så roligt att få vara med :) snart är det våran tur, på fredag är sista dagen att anmäla sig! På kvällen åkte vi o firade mormor som fyllde år o när vi kom hem somnade vi ganska ovaggat :)

Igår var jag o Agnes ut o njöt av det helt underbara vårvädret, det var såå varmt o skönt! På kvällen drog vi återigen ner till fagerstahallen för att se på innebandy, Agnes tycker det är såå kul.. På riktigt! :)

Idag är vår lilla prinsessa 3 månader, är det inte helt galet? Hur fort kan tiden gå egentligen? Hon är så himla duktig, i lördags vände hon sig från rygg till mage för första gången :) o så har hon blivit jätteduktig på att lyfta huvudet o ryggen när hon ligger på mage.. Hon håller huvudet högt o länge! O så pratar o skrattar hon varje vaken minut typ, det är helt underbart!! :)

Nu har jag precis ringt till metropoolen i Avesta o anmält Agnes till babysim, det ska sannerligen bli spännande :)

"mamma jag har inte tid att vara med på bild nu, jag tittar ju på innebandy!" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar