fredag 21 december 2012

3 år

Igår firade jag o Daniel 3 år o trots att han åker till jobbet strax efter 5.30 varje dag så stod det blommor o paket på bordet när jag o Agnes kom upp. Det är otroligt hur fort 3 år kan gå. Jag älskar dig hjärtat!

Idag har vi spenderat förmiddagen hos Malin o Marcus, åkte hem efter lunch o jag hann bara lägga Agnes ute i vagnen så somnade hon, så nu sover hon förmodligen en stund :) om ca 2 timmar kommer Daniel hem också o då får han långledigt, ska bli så himla underbart att få vara tillsammans så länge hela lilla familjen ❤

Helgen blir fullspäckad med julstäd, julpynt, julbak osv. Det står ju inte på så är det måndag, så ligga på latsidan har man inte tid med ;) börjar helgen med mat o glöggmys med tjejerna ikväll, min fina underbara vänner ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar