måndag 3 december 2012

Vintern är här

December har kommit, kylan också. -20 grader hade vi när vi vaknade i morse, nu har det stigit till åtminstone -16. När det är såhär kallt så är det skönt att vi har inglasad altan så att det blir lite lite varmare för Agnes som vill sova ute.

I lördags var det adventskonsert med kören, det var riktigt kul :) igår var vi i kyrkan igen, vi skulle få hämta Agnes dophjärta som hängdes upp när hon döptes i mars tidigare i år. Hon var så duktig så, min lilla sötnos :)

Det är mycket i mitt huvud just nu, jag planerar 1årskalas, funderar på när jag ska hinna baka, köpa julklappar osv. o så skriver jag julkort däremellan. Julen är den bästa tiden på året, men det är också den tid på året då man verkligen skulle behöva dubbelt så långa dagar :) ❤








2 kommentarer:

  1. Hej! Jag måste fråga, vart har du köpt gardinerna? Jag och Joel har lika stort vardagsrums fönster och jag har vanliga gardiner upphängda nu men tycker det ser så tomt ut. Då var ditt alternativ mycket smartare och finare=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack, vad kul :) jag har letat efter gardiner till dom här fönstrena men har inte hittat något som varit så pass långt. Så den här gardinen har jag sytt själv, av ett tyg från Ikea :)

      Radera