tisdag 11 december 2012

Intensiv vecka

Ja, minst sagt. Den här veckan är fullproppad med saker som ska göras. Och det är redan snart onsdag! Igår hade jag tid på hudkliniken i Västerås för att kolla mina leverfläckar. De senaste åren har jag fått så många nya o ännu fler under graviditeten. Jag har alltid haft en speciell fläck på magen som sett lite udda ut, men ändå inte varit konstig. Men i och med att jag blev rätt stor (läs: gigantisk) under graviditeten så är det ju inte så svårt att förstå att fläcken också tänjts ut. Så jag ville få den kollad. Så igår åkte jag till Västerås, Malin var snäll och följde med som både stöd o barnvakt :) besöket gick snabbt, det var ingen fara med mina fläckar sa dom, men ville ändå ta bort den där på magen, så man slipper hålla på o kontrollera den titt som tätt. Så nu får vi se när jag får tid för borttagning.

Efter det åkte vi till erikslund för lite shopping o kom inte hem förrän framåt 17. Det var den dan liksom ❤

Imorse fick vi ställa klockan så vi var säkra på att komma upp i tid. Idag skulle vi nämligen till BVC på 1års kontroll o vaccination nr 3. Agnes var jätteduktig, men blev såklart ledsen av sprutorna.. Men det gick över rätt snabbt. Hon charmar alla ;) nu på eftermiddagen har hon dock varit lite ledsen, hon verkar ha ont i sina ben :( vi hoppas att det går över till imorgon. Hon somnade som en stock 19.20 iallafall :)

Imorgon ska Malin ha Agnes över dagen, så jag kan baka, städa o göra iordning inför 1års kalaset på torsdag. Vi tjuvstartar firandet redan imorgon kväll när Agnes farbröder kommer hit. Så då måste det mesta vara fixat. Sen blir det kalas både torsdag o fredag, o julhandel på lördag. Ja, ni hör. Fullspäckat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar