söndag 10 mars 2013

En sån underbar helg!

Igår var jag o Daniel i Stockholm hela dagen, vi avslutade den i Friends arena på mello-finalen, riktigt roligt. Live vs. Tv 1-0. Vilken skillnad det är att vara på plats! :) tack älskling för julklappen ❤ klockan hann bli närmare 1.30 innan vi var hemma i natt så det vart bums i säng för att vara uppe i tid idag igen. Först firade vi mormor o sen bar det av till kyrkan för kvällens rock- o popmässa. Det var så himla roligt o det känns som jag flyter på lyckoruset just nu, tänk om man kunde få göra det här varje dag... Det vore drömmen det. Jag ska passa på att tacka för alla oerhört fina kommentarer jag har fått ikväll också, både från folk jag känner o inte känner, det värmer riktigt gott i hjärtat o jag blir så glad! Tack alla fina ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar