måndag 4 mars 2013

Mars

Det har hunnit bli mars sen jag skrev sist. Vädret har varit underbart ett tag nu så det känns som våren är påväg, men man ska väl inte hurra riktigt än, det kommer säkert en till omgång med snö innan det blir vår. Men passa på o njuta kan man ju såklart göra, o det gör vi!! :)

I helgen var jag hos Johanna med tjejerna, hon bjöd oss på lite födelsedagsmiddag. Det var såå himla trevligt, o jag skrattade o skrattade o skrattade :) det är så underbart när vi umgås allihop :) ❤

Ikväll har jag tränat, först gymmet o sen ett cx pass, skönt! Slänger upp en bild på mig o min lilla sessa, hon är inne i en period där hon vill kura rätt mycket, vara i famnen osv. Det är fantastiskt mysigt förstås, hon har ju inte riktigt tid att mysa i vanliga fall ;p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar