söndag 19 augusti 2012

Söndag idag..

..och här ligger jag med förkylningen from hell! Kul, verkligen kul. Det kom som en blixt från klar himmel i princip.. Hade ont i halsen igår, men det blev bättre under dagen, o imorse vaknade jag upp rejält snuvig, men tänkte att det var nog inte så farligt ändå. Fel! Det har bara blivit värre under dagen o nu är jag verkligen helt slut. Förstår inte hur det här ska bli.. Jag blir helt färdig av att busa med Agnes i 10 sekunder, hur ska det bli imorgon när vi är alldeles själva? Hoppas innerligt att det är bättre imorgon för det här är bannemig inte kul!

Jag o Agnes har haft en mysig o rolig helg med mamma, pappa, syster/mormor, morfar, moster. Vi har bott där sen i fredags eftersom Daniel har varit i Mora tills idag. Han sprang vasastafetten med jobbet o gjorde det så sjukt bra, han var topp 20 av 507 st. Helt galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar