måndag 6 augusti 2012

Vi har fått en grill!

Idag fick vi en helt sjuk inflyttningspresent. Helt ovetandes men oj så uppskattat! Rätt som det var knackade det på altanfönstret, vi väntade inget besök så vi blev rätt så fundersamma.. Men jag gick dit o där stod mamma, pappa o Malin... Med en grill!! Fattar ni, EN GRILL, en riktig o ordentlig :) helt galen present! Jag har verkligen världens bästa familj ❤ tack så hemskt mycket!

Annars då?
Det känns som det har varit en lång dag idag, även fast klockan bara är strax efter 20. Det beror väl på att Agnes ville upp vid 6.40 imorse. Och det mina vänner hör ju inte till vanligheterna. Hon har ju sovit helt gudomligt bra sen hon föddes. Hon var inte många veckor förrän hon började sova hela nätterna o vi brukar ju ha fått sova till 9 o ibland 10 i flera flera månader nu, så då känns ju 6.40 lite tidigt :) Men man är ju bortskämd, det är väl så. Men hon har väl inte tid att sova för tillfället helt enkelt, hon har ju massa annat hon vill pyssla med :) kan väl kanske vara tänder som spökar också (de har ju varit på gång ett bra tag nu). Det positiva med att komma upp i tid är ju att man faktiskt får en del gjort :)

Ikväll har jag tagit tag i träningen igen, har ju haft ett rätt långt sommaruppehåll :p men vi har ju haft rätt fullt upp med flytten så allt krut har ju legat där. Dessutom har vi passat på att faktiskt njuta av att få vara hemma hela familjen samtidigt :) men nu så, nu är jag på banan igen. Lika kul som alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar