torsdag 15 november 2012

Blixten

Igår var jag, Agnes o Malin i Västerås o shoppade lite. Hur bra som helst, verkligen en toppen onsdag! Då var Agnes hur pigg o kry som helst, men sen, som en blixt från klar himmel, blev hon genomförkyld. Verkligen totalt genomförkyld! Jag var iväg o sjöng o när jag kom hem var hon otröstlig. Det bubblade i hennes näsa o hon tyckte säkert att det var obehagligt med allt snor o slem. Hon gallskrek huuuur länge som helst o det spelade ingen roll att hon fick vara uppe med oss, hon var så snorig o slemmig att hon kräktes stackarn :( fy tusan vad jobbigt det är i mammahjärtat, mitt blödde ordentligt igår :( tillslut somnade hon iallafall mellan oss, men det har varit en ryckig natt. Hon har vaknat varje/varannan timme o varit jätteledsen, men lyckats somna om. Idag är hon fortfarande förkyld, men jag inbillar mig att det är liiiite bättre än igår iallafall. Hon har sovit sen strax efter 19 o än så har hon inte vaknat, vi får se hur natten blir.

Imorgon ska golvet börja läggas, det ska bli så himla kul när det är färdigt!! Efter det ska vi lugna oss med renovering ett tag o bara fokusera på december! :D så idag Hr jag målat lite golvlister. Hann även upp en sväng till Malin o Marcus på födelsedagsfika (grattis Marcus på din 22års dag) innan jag skulle iväg o sjunga.

Daniel är på träning o jag ska avsluta kvällen i soffan med "hela Sverige bakar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar