torsdag 1 november 2012

Hektisk vecka

Sjukt hektisk vecka, vi ska nämligen börja måla vardagsrummet o hallen imorgon o resten av helgen. 80 kvadrat, så det lär ta sin lilla tid. Och som ni vet är det inte bara att börja måla, det ska tejpas, täckas golv, flytta möbler, täcka möbler och diverse andra småsaker. Vi har tillochmed fått skriva ett litet schema på allt som måste hinnas med för att det ska vara klart för start imorgon. Så till nästa vecka ska det vara vitt o fint här :) can't wait! under tiden så bor vi hos mamma o pappa, vi kan inte ha Agnes boendes här i helgen med allt som blir. Inte så trivsamt för mig o Daniel heller för den delen, så det är tur att man har sån underbar familj som ställer upp o som låter oss inkräkta där hela helgen :)

Igår kväll var jag över till Norberg för att öva med kören inför lördag. Dom ringde som sagt o frågade om jag kunde tänka mig att vara solist till deras kör. Kul grej tänkte jag som aldrig har sjungit med kör på det viset. Det kändes otroligt häftigt att ha en kör på mellan 20-30 personer stå bakom mig o sjunga :)

Agnes har förövrigt gått från att sova 2 ggr per dag till att nu bara sova 1 gång per dag. Hon sover 2-3 timmar på förmiddagen, sen är hon vaken tills hon ska sova mellan 19-19.30. Det går bra, men för en annan blir det inte så mycket gjort ;) hehe. Hon är för rolig, hon har börjar dansa också, så fort man sätter på musik så börjar hon dansa, favorit-låten är gagnam style, haha ;) hon är underbar ❤

Idag känns det lite halv-lyxigt, Daniel jobbar nämligen 8-13 idag :) wonderful! Igår däremot fick han jobba 6-17 så det är väl inte mer än rätt att han får jobba lite mindre idag :) gårdagseftermiddagen spenderade jag o Agnes med Malin, vi tog en promenad till vallonen o fikade lite, verkligen en helt underbar eftermiddag :) ❤

Här kommer lite bilder från veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar