lördag 10 november 2012

Om du lämnar mig nu

Ok. Vad har hänt sen förra veckan? Köpt lite nya möbler, monterat möbler, sjungit i kör, sjungit en gång till, fikat på vallis osv. Jag tänker sluta skriva att dagarna går så fort every single time, för det vet förmodligen varje småbarnsförälder att det gör. Jag skriver när jag har tid, så enkelt är det :)

Ikväll är Daniel på lagfest så jag o Agnes är själva ikväll. Agnes somnade vid 19.30 så just nu ligger jag i soffan o kollar på Så mycket bättre. Helt plötsligt insåg jag att man har glömt hur galet bra "om du lämnar mig nu" är.. Det är verkligen en helt fantastisk låt!

Nästa helg ska vi lägga in golvet i hallen o vardagsrummet, så jag väntar med bilder tills golvet har kommit på plats :)

Imorgon är det fars dag också, puss till min älskade pappa! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar