torsdag 22 november 2012

Boll-trollarn

Jag sitter o kollar på finalen av hela sverige bakar. Gud vad roligt det skulle vara om man kunde baka sådär bra :) snart fyller Agnes år så då ska här bakas, det ska bli riktigt kul, o även om det inte blir lika fint som på tv så ska jag iallafall åstadkomma nåt ätbart ;)

Agnes är på bättringsvägen nu, bara lite snorig fortfarande. Det har varit en krävande vecka måste jag säga. Agnes som alltid har haft sina rutiner har sen hon blev förkyld vänt allt upp och ner. Från att i vanliga fall sluka all välling o somna mellan 19-19.30 utan krångel till att gallskrika, rata vällingen, vara allmänt jätteledsen/arg o inte somna förrän framåt 21 har varit slitsamt både för oss o för Agnes. Men nu har hon gått tillbaka till sina rutiner igen o det är skönt. Det är verkligen inte kul att se sitt barn vara så ledsen. Jag har nog varit lika ledsen jag emellanåt. Men vi har varit förskonade, Agnes har ju egentligen inte varit sjuk en enda gång i sitt liv än, bara haft nån enstaka febrig dag o lite snorig näsa, så vi ska egentligen inte klaga :)

Jag undrar om vi har en framtida boll-trollare här hemma ;) Agnes älskar bollar, idag har hon haft en boll i sin hand säkert 50% av hennes vakna tid, hehe. Hon slår dom mot varandra, rullar iväg dom o hämtar dom igen, kryper med en boll i vardera hand o tillochmed vilar med bollarna i händerna :) hon är för rolig! Hon kan säga mamma också förresten, har jag sagt det?! :D i fredags ploppa det fram "MAMMA"! Helt underbar känsla ❤













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar