måndag 7 mars 2011

Bakslag

igår kände jag mig lite bättre, så då tänkte jag att jag kunde ta tag i disken medan hjärtat var på träning. så det gjorde jag och jag passade på att plocka med lite annat då också. det skulle jag kanske inte ha gjort, för idag mår jag sämre igen. så idag har jag inte fått mycket vettigt gjort inte, har i princip bara legat i soffan och varvat vanliga tv:n med film. tur att daniel jobbar 6-15 den här veckan, på det viset blir dagen inte sådär överdrivet lång. håller mina tummar för att jag känner mig bättre i morgon så jag kan gå till jobbet på onsdag.

älsklingen är iväg på fotbollsträning at the moment så jag tänker spendera tiden i soffan och titta på innebandy. om några veckor åker vi förövrigt till idre, hujedamej vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar