tisdag 8 mars 2011

En bra dag för satelliter

har inte så mycket vettigt att säga idag faktiskt, vet inte om jag nånsin säger så mycket vettigt iochförsig :) men ni vet. ligger fortfarande hemma och kommer göra´t även i morgon, men på torsdag ska jag bannemig tillbaka till jobbet. har piggat upp mig med en massa bra musik såhär på eftermiddagen, tydligen så uppiggande att jag inte hörde när svärmor ringde. illa, haha :) ibland (läs: ofta) spelar jag musik på hög volym, just because i love it. nackdelen med att bo i lägenhet är väl dock att jag inte kan spela så högt och så tidigt/sent som jag vill, men det får jag ta, det känns liksom som ett rätt angenämt och inte alltför pann-veckat problem. jag får snällt vänta tills vi flyttar till hus innan jag kan spela musik vilken tid på dygnet jag vill. älskar man musik så gör man :) klicka för lite skönt tisdagsgung. kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar