torsdag 24 mars 2011

Heading for Falun

igår var jag på jobbet från 8.30 till 20.00, det är lång tid
först jobbade jag mitt sena skift mellan 8.30-17 o sen var det apt mellan 17-20. personligen kan jag tycka att ett apt så sent på kvällen efter en hel dags arbete är ganska ogenomtänkt, för man är inte den piggaste mörten i lådan då precis.

nu sitter jag o väntar på att darling ska komma ut ur duschen, för då ska vi åka till falun med svärföräldrarna o titta på innebandy. ska bli riktigt kul! känner mig full av energi - kanske mest på grund av att jag vet vad som väntar i morgon. ett underbart tidigt skift 6.15-13 o sen en veckas semester!! :) wihoooo. jag längtar som en galning, livskvalité deluxe!

...inga små apor i sängen får vara
gösta vad jag tycker om mitt jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar