måndag 21 mars 2011

Bildbomb

eftersom vårat internet inte har fungerat har jag heller inte kunnat lägga in några av de bilder vi tog när jag o daniel hade en av världens mysigaste helger förra helgen. men nuså, nu kommer några stycken. bilderna från falun får dock vänta - jag orkar nämligen inte börja taggla in dom i dator at the moment.


det är måndag idag igen o även om man tycker att helgerna går alldeles för fort så går faktiskt vardagarna rätt fort dom också. som den här till exempel.
testade nya pump-releasen igår o nya combat-releasen idag, känns himla peppat må jag säga. om en vecka är vi i idre, det är ännu mer peppat.

när daniel kom hem från jobbet idag så hade han köpt med sig blommor till mig. en stor bukett med röda fina rosor, o ett kort som han fyllt med massa vackra kärleksfulla ord. då kan man bannemig inte va annat än lycklig. jag älskar dig min goding, puss! <3

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar