onsdag 5 september 2012

Nya fasadsiffror!

Imorse åkte jag o Agnes o hämtade upp Malin, sen åkte vi till babycafeet. Jag har aldrig varit där, har väl aldrig riktigt tänkt på att gå heller men det kan ju vara himla roligt för Agnes att få träffa andra bebisar o leka med lite andra leksaker o vara i nån annan miljö än bara här hemma. Tyvärr så var det bara två andra där, vad jag har hört så brukar det vara betydligt mycket mer folk än så, men det kanske var en engångsföreteelse. Det gick jättebra till en början men sen blev hon trött. Egentligen är det en lite tokig tid, de har öppet mellan 9-12, o Agnes vaknar ju strax innan 9 o äter välling, sen brukar hon sova en bra stund innan lunchen vid 12. Så jag förstår att hon blev trött :) det finns ju öppis här också så jag fick dom tiderna, det kan nog passa lite bättre :)

Fick nyss besök av Johanna o Micke, dom hade med sig en helt underbar inflyttningspresent, nya stora fasadsiffror!! Jag har velat haft såna o dom här är verkligen helt perfekta!! (45 cm höga) Så himla happy girl at the moment :D tack tack tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar