måndag 17 september 2012

Vad är det för fel?!

Alltså galen. Jag blir fullkomligt galen! När ska jag bli frisk? Ordentligt 100% frisk! Nu har jag varit krasslig i över en månad. Jag är inte sängliggandes o har inte varit det under den här tiden heller, men jag har ont i halsen var o varannan dag typ o är snorig titt som tätt. Har avstått från träningar, jag tillhör gruppen av människor som är väldigt noga med att inte träna om jag inte är helt frisk. Har dock genomfört några träningspass när jag har känt mig riktigt bra. Det har gått bra men jag har blivit dålig dagen efter igen, varje gång. Vad är det för fel på mig? För nåt fel lär det ju vara, såhär ska man ju inte behöva hålla på! Trött tröttare tröttast på det här nu. Tro mig.

Tur är det väl åtminstone att jag har huset att pilla med o min underbara familj förstås. Agnes är solskenet liksom, varje dag, varje sekund. Hon har börjar resa sig upp, tror inte att jag har berättat det, så nu har mamman att göra om dagarna ;) hon är verkligen helt underbar ❤ nu börjar hennes rum ta form också, vi har grejat en hel del där i helgen o det blir så bra så bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar