tisdag 4 september 2012

Promenad med moster

Igår var jag o Agnes ut på promenad med Malin, är såå kul med lite sällskap :) fint väder var det ju också, så då är det bäst att passa på. Jag skulle ha tränat igår för första gången på över två veckor nu när min förkylning har gått över. Hade verkligen sett fram emot det, o då är det extra trist när man måste avboka i sista sekund. Min mage spökar igen, är förmodligen magkatarren som gör sig påmind igen. Orka.

Mamma o pappa kom förbi en sväng igår kväll, lagom till Agnes skulle bada. Hon gillar verkligen att bada :) nåt annat hon gillar är tv-dosor. När jag i Daniel kollade på tv efter Agnes hade somnat så frågade han vad jag spelade in för nåt? Jag spelar inte in nåt sa jag.. Men lampan för inspelning lyste så vi insåg att Agnes hade lyckats trycka på den knappen o spelat in i 3,5 timmar. Hahaha :)

Nåt som inte är riktigt lika roligt är att Daniel har gjort illa sig på jobbet! Han ringde imorse och sa att han var påväg till sjukhuset. Det var inte jätte illa, han trodde att det bara skulle behövas plåstras om lite, men tydligen måste det antagligen sys. Stackars älskling ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar